Risicomanagement
met superpowers

Flexibele en krachtige software voor professionals in kwaliteits- en risicomanagement. Ontdek hoe onze software jouw doelen kan realiseren en welke superpowers je kunt inschakelen.
QHSE collega's hebben een gesprek buiten bij het bedrijfspand.
Meer dan 750+ bedrijven en organisaties wereldwijd gebruiken ons platform.

Laat je niet verrassen. Nergens voor nodig.

Is het managen van risico's jouw ding? Dan zit je niet te wachten op onaangename verrassingen. Jouw RI&E brengt in beeld wat die risico's zijn, waar ze zitten en hoe groot hun impact op jouw organisatie is als zich openbaren. Onze risicomanagement software helpt je daarbij. Het maakt je wereld overzichtelijker en je werk efficiënter. Minder risico's, meer controle.

Blijf risico's altijd twee stappen voor.

Van welke risicomanagement methode ben jij? Fine & Kinney, COSO, M_o_R, ISO31000, Kaplan, 3 Lines of Defense, Risman, BIO, Van Staveren, Watermeloen? Maakt allemaal niet uit. Het ISO2HANDLE platform voor risicomanagement faciliteert elke methode waarmee je maar kunt werken. Met de hulp van onze software blijf je risico's altijd twee stappen voor. Wel zo lekker, toch?

Met welke superpowers gaan wij jou helpen?

Ligt jouw zwaartepunt bij informatieveiligheid, data governance, risicoanalyse, CAPA dashboarding of het monitoren van beheersmaatregelen en uitgezette taken? Het maakt letterlijk niet uit, want ons platform is zo veelzijdig en flexibel dat het elk thema ondersteunt. Een aantal thema's hebben wij alvast in apps verpakt, zodat je direct aan de slag kan. Check het overzicht hieronder.

Eén platform,
Alle superpowers

Standaard zijn alle superpowers geactiveerd.
Jij bepaalt zelf welke superpowers je wil inschakelen.
Apps
Apps zijn functies die veel worden gebruikt in kwaliteitsmanagement en die wij al voor je hebben ingericht. Dat scheelt werk en je kunt ze alsnog aan je eigen wensen aanpassen.
Dashboards
Geavanceerde dashboards met je eigen app's, KPI's, links en nog veel meer
Apps
Notificaties & taken
Reminders, kalenderview, automatische takengeneratie en meer.
Apps
RI&E
Organisatie, materieel, risicovolle werkzaamheden, gevaarlijke stoffen
Apps
HR
Opleidingen en cursussen, voortgangsgesprekken, certificatieregister en meer
Apps
Overlegmodule
Overlegsoorten, overlegplanning, notulen & taken en meer
Apps
Continuity management
Wijzigingsbeheer, management of change, actiepunten op wijzigingen en meer
Apps
Audits
Auditsplanning, interne en externe audits, non conformaties en verbeterpunten
Apps
Middelenbeheer
Keuren en kalibreren, uitreken en innemen, keuringskalender en meer
Apps
Mileu
Mileuaspectenregister, mileumaatregelen, gevaarlijke stoffen, registratie afvalstoffen
Apps
Risico's & beheersmaatregelen
Risicomatrix, risicobeoordelingen, maatregelenbeheer en meer
Apps
Meldingen
Klachten, ongevallemeldingen, incidenten en meer
Apps
Tools
Je krijgt van ons een gereedschapskist vol krachtige tools. Je kunt ze zo inrichten, dat ze precies passen bij de behoeften van jouw organisatie.
Custom dashboards
Risico en beheersmaatregelen, assetmanagement dashboard, CO2 Dashboard etc.
Tools
Integraties
Meer dan 1250+ integraties incl. SSO & API
Tools
Mobiele App
Formulieren, tegeldashboard, handboek, QR codes en meer
Tools
Processen
Relevante data koppelen, processchema's tekenen en meer
Tools
Prestatiemanagement
Sturen op je KPI's, maken van rapportages, grafieken en dashboards
Tools
Automatische workflows
Genereer automatische acties en reacties inclusief automatische vervolgtaken.
Tools
Formulierenbeheer
Maak je eigen formulieren met ruime keuze aan veldtypes
Tools
Documentbeheer
Toegangsbeheer, documenten delen, ondertekenbaar, revisiebeheer
Tools
Services
Wij geven je uitgebreide ondersteuning. Je staat er nooit alleen voor. Als je wil, helpen we je om het volledige potentieel van jouw platform te benutten.
ISO9001 proof
Service
AVG, GDPR & ISO27001 proof
Service
Updates & release notes
Service
Kennisbijeenkomsten
Service
Escrowregeling
Service
Trainingen
Service
Praktische onboarding
Service
Helpdesk
Service
Support calls
Service
“Bij Van Santvoort besteden wij veel aandacht aan klantgerichtheid. Daarom herkennen en waarderen wij bedrijven die dat net zo belangrijk vinden als wij. ISO2HANDLE is zo’n bedrijf waar de klant centraal staat. Gebruiksvriendelijke en veelzijdige software, fijne persoonlijke begeleiding en hele goede communicatie. Voor ons werkt dat gewoon goed!”
Puk Köhler
Kwaliteitscoördinator
,
Van Santvoort Bouw

De beste software voor risicomanagement

Het systeem voor kwaliteits- en risicomanagement, dat je past als een handschoen! Ontdek de voordelen en probeer het zelf.

Gebruik het eenvoudig op je mobiel

Met de mobiele versie van ISO2HANDLE heb je altijd en overal toegang tot je gegevens en dashboards. De mobiele interface is gebruiksvriendelijk en geoptimaliseerd voor een naadloze ervaring. Handig voor als je onderweg bent of op locatie.

Werk samen met je hele organisatie

Jouw ISO2HANDLE omgeving helpt je om met je hele organisatie samen te werken. Kwaliteitsmanagement, continue verbetering en risicomanagement doe je niet alleen. Dat zijn onderwerpen van de hele organisatie, dus jouw systeem is er voor de hele organisatie.

Gebruik je superpowers om bliksemsnel operationeel te zijn

De apps en tools die in onze software voor je klaar staan zorgen dat je direct operationeel bent. Je kunt klein beginnen of meteen de hele kerstboom optuigen. Jij mag het zeggen.

Maak het persoonlijk en in je eigen huisstijl

Pas je omgeving aan in je eigen huisstijl voor een professionele en herkenbare uitstraling. Gebruik je eigen kleuren en logo's om er helemaal jouw omgeving van te maken.

Heb je een zetje nodig? Schakel onze hands-on support in

Heb je een speciale wens? Moeten we je  even op weg helpen? Heb je te weinig tijd om iets te doen? Of gewoon geen zin. Wij helpen je snel en goed, zodat je weer verder kunt.
FAQ

Veelgestelde vragen

Wat kan ik van de ondersteuning verwachten?
Bij ISO2HANDLE zetten we ons volledig in om je een soepele en efficiënte ervaring te bieden met onze software. Hier is hoe we dat doen:

Uitgebreid Helpcentrum binnen de Applicatie: Ons helpcentrum is een schatkist van informatie, met meer dan 100+ gedetailleerde artikelen die elk aspect van ISO2HANDLE behandelen. Deze artikelen zijn direct toegankelijk binnen de applicatie zelf, waardoor je onmiddellijk ondersteuning krijgt en altijd gemakkelijk toegang hebt tot de juiste informatie.

Online Trainingen: We bieden een reeks online trainingen aan, allemaal gericht op praktische toepassing. Deze trainingen zijn ontworpen om jouw vaardigheden direct te verbeteren en toe te passen. Voor een meer gepersonaliseerde aanpak kunnen we op verzoek in-company trainingen verzorgen, specifiek afgestemd op de behoeften van jouw organisatie.

Toegewijde Klantenservice: Onze klantenservice is erop gericht om elk technisch probleem snel en binnen de afgesproken Service Level Agreement (SLA) kaders op te lossen. We luisteren continu naar jouw wensen en feedback, wat ons helpt onze software voortdurend te verbeteren en aan te passen aan jouw behoeften. Met onze snelle en efficiënte ondersteuning bent je verzekerd van een probleemloze gebruikservaring.

Bij ISO2HANDLE streven we ernaar om niet alleen een softwareoplossing te bieden, maar ook een partner te zijn in jouw succes.
Wat kan ik verwachten van het onboarding proces?
Bij ISO2HANDLE begrijpen we dat elke organisatie uniek is, met eigen specifieke wensen en behoeften. Daarom bieden we twee flexibele implementatie-opties voor een soepele onboarding, zodat je kunt kiezen wat het beste bij jouw situatie past:

Optie 1 - Maximale Vrijheid en Flexibiliteit:
Deze optie is ideaal voor degenen die graag zelf de touwtjes in handen nemen. Als je de voorkeur geeft aan volledige vrijheid en flexibiliteit in het implementatieproces, dan is deze optie perfect. Je krijgt alle benodigde tools en middelen om ISO2HANDLE naar eigen inzicht te implementeren, terwijl je toch toegang hebt tot onze ondersteuning wanneer je die nodig hebt.

Optie 2 - Volledige Ontzorging:
Als je het druk hebt of als je liever hebt dat wij het voortouw nemen, dan is deze optie ideaal. Wij nemen de volledige implementatie van je over, zodat jij je kunt concentreren op je kernactiviteiten. Ons team zorgt voor een soepele en efficiënte implementatie van ISO2HANDLE in jouw organisatie.

Heb je een ander Idee? Wij staan open voor je suggesties en ideeën. Als geen van deze opties perfect aansluit bij jouw behoeften, nodigen we je uit om je gedachten met ons te delen. We zijn flexibel en passen onze aanpak graag aan om aan jouw specifieke wensen te voldoen.
Is er een aparte app voor mobiel?
ISO2HANDLE biedt toegang via een speciale webapp voor mobiele apparaten, een gestroomlijnde alternatief voor traditionele app store apps. Het grote voordeel hiervan is de directe synchronisatie: wanneer je een nieuw formulier of veld toevoegt, wordt dit onmiddellijk beschikbaar in de mobiele webapp van ISO2HANDLE. Zo blijf je altijd up-to-date, waar je ook bent.
Kan ik mijn eigen huisstijl gebruiken?
Bij ISO2HANDLE begrijpen we het belang van merkidentiteit. Daarom bieden we de mogelijkheid om je eigen logo en achtergronden te integreren in de applicatie, inclusief een aanpasbare inlogpagina die naadloos aansluit bij je organisatiehuisstijl. Verder is ISO2HANDLE beschikbaar als een white label platform, wat betekent dat je het gehele Management Systeem kunt personaliseren met je eigen huisstijl en naamgeving. Dit omvat alles: van handboeken, dashboards, templates, tot visuals, inclusief e-mails en notificaties.
Wat zijn de verschillen in gebruikersrollen?
Full user: Een full user is een user die naast de voor deze persoon beschikbare documentatie, formulieren en taken ook de taken van andere personen kan zien. Vaak zijn dit beheerders en managers

Light user: Een light user is een user die  de voor deze persoon beschikbare documentatie, formulieren en taken kan zien. Taken van andere zijn niet beschikbaar. Vaak zijn dit medewerkers of viewers.

Consultants: Dit is een account om je extern adviseur ook toegang te geven tot het systeem

Auditors: Dit is een account om je auditor toegang te geven voor een audit. Deze kan enkel lezen en geen info uit het systeem halen. Dat moet de beheerder zelf verstrekken.
Wat is het verschil tussen light en full users?
Light users: Deze gebruikers hebben toegang tot hun eigen documentatie, formulieren en taken, maar kunnen niet de taken of documenten van anderen inzien. Light users zijn ideaal voor medewerkers of viewers die zich concentreren op hun eigen specifieke taken en verantwoordelijkheden.

Full users
: Full users daarentegen hebben uitgebreide toegangsrechten. Zij kunnen niet alleen hun eigen documentatie, formulieren en taken zien en beheren, maar ook die van andere gebruikers. Dit maakt de full user rol geschikt voor beheerders en managers die een overzicht moeten behouden over de werkzaamheden van het hele team of de organisatie.
Kan ik op ieder moment gebruikers toevoegen?
Je kan op elk moment nieuwe gebruikers toevoegen aan je account. Dit is handig als je team groeit of als je nieuwe medewerkers toegang wilt geven tot de software. Zorg er wel voor dat het totale aantal gebruikers binnen de limiet van je abonnement blijft.

Evenzo kan je gebruikers verwijderen wanneer hun toegang niet langer nodig is. Dit helpt je om jouw gebruikerslijst actueel en beheersbaar te houden.

Mocht je merken dat je meer gebruikers nodig hebt dan je huidige abonnement toelaat, dan kan je jouw abonnement op elk moment upgraden.
Kunnen auditors toegang krijgen?
Ja, je kan zelf een zogenaamd auditor account aanmaken en bepalen van wanneer tot wanneer de auditor toegang heeft tot welke onderdelen van het platform. De auditor kan zodoende de nodige informatie vooraf bekijken en daar vragen over stellen zodat die zich efficiënt en goed kan voorbereiden op de audit.