Helder proces om jouw
keuze te ondersteunen
Een korte call om jouw vraag te inventariseren
Als eerste plannen we een telefonische afspraak van ongeveer en half uur. Tijdens die afspraak kwalificeren we je vraag en schatten we in of een uitgebreide kennismaking zinnig is. Voor deze call sturen we je een e-mail waarin we uitleggen wat de call inhoudt en welke info we van je nodig hebben om je straks te kunnen helpen in je keuzeproces. Verder willen we graag weten wie jullie zijn en wat jullie precies zoeken? We stellen ook vast wat we in de demo willen laten zien en welke mensen daar bij moeten zijn.
Online demo
Een demo is in de meeste gevallen online en duurt een half uur tot een uur. We laten in die demo zien hoe onze software is gestructureerd en wat de belangrijkste basisfuncties zijn. Daarnaast gaan we dieper in op de onderwerpen die we tijdens onze call hebben geïnventariseerd. Dat zijn natuurlijk ook de onderwerpen die voor jullie het verschil maken.
Recap call
In een telefonische terugkoppeling van maximaal 30 minuten bespreken we hoe de demo bij jullie is geland? Hoe is er intern op gereageerd? Welke vragen zijn er teruggekomen en zijn er nog andere onderwerpen of vragen die je wil bespreken?
Bespreken van mogelijke implementatieroutes
We hebben ruime ervaring met succesvolle implementaties. Maar elke implementatie is toch weer een beetje anders. Sommige gebruikers kiezen ervoor om via een pilot traject te starten. Andere gebruikers hebben baat bij een grondige inventarisatie vooraf voordat ze hun systeem gaan configureren. In alle gevallen kunnen wij de ondersteuning bieden die nieuwe gebruikers succesvol maakt. Dat hebben we inmiddels al meer da 750 keer bewezen.
De knoop doorhakken
Voordat de keuze definitief wordt gemaakt, moeten vaak nog allerlei vragen worden beantwoord. Dat doen we zorgvuldig maar ook voortvarend. Nadat alle vragen zijn beantwoord en alles honderd procent duidelijk is, kan de knoop worden doorgehakt. Kort daarna starten we met de onboarding van de mensen die bij jullie zijn aangewezen als de beheerders van de ISO2HANDLE omgeving. Direct daarna starten we met ons beproefde proces voor implementatie.