Vind jouw perfecte
Abonnement

750+ bedrijven
maken al gebruik van onze software
Aantal medewerkers
Value
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Proefaccount
€0
Probeer ISO2HANDLE gratis uit
A simple checkmark
Stopt automatisch
A simple checkmark
Geen creditcard nodig
Ga direct van start
Wij raden dit pakket aan
Basis
€182
per/maand*
Incl. premium support
A simple checkmark
Premium support met uitgebreide klantenservice en 24/7 toegang tot meer dan 100+ artikelen en trainingen
Meest gekozen
Uitgebreid
Uitgelicht
€274
per/maand*
Incl. premium support
A simple checkmark
Premium support met uitgebreide klantenservice en 24/7 toegang tot meer dan 100+ artikelen en trainingen
Informeer ons voor de details
Compleet
Op aanvraag
Incl. premium support
A simple checkmark
Premium support met uitgebreide klantenservice en 24/7 toegang tot meer dan 100+ artikelen en trainingen
Proefaccount
€0
Ga aan de slag
Basis
€182 per/maand*
Plan een demo
Uitgebreid
€274 per/maand*
Plan een demo
Compleet
Op aanvraag
Plan een demo
Abonnement
Basis
Uitgebreid
Compleet
Soort gebruikers
Full users
Een full user is een user die naast de voor deze persoon beschikbare documentatie, formulieren en taken ook de taken van andere personen kan zien. Vaak zijn dit beheerders en managers
1
2
op aanvraag
Light users
Een light user is een user die  de voor deze persoon beschikbare documentatie, formulieren en taken kan zien. Taken van andere zijn niet beschikbaar. Vaak zijn dit medewerkers of viewers.
30
75
op aanvraag
Consultants
Dit is een account om je extern adviseur ook toegang te geven tot het systeem
2
2
2
Auditors
Dit is een account om je auditor toegang te geven voor een audit. Deze kan enkel lezen en geen info uit het systeem halen. Dat moet de beheerder zelf verstrekken.
1
2
3
Gebruikers management
Maak groepen
Rechtenbeheer
Blacklists
Documentatie
Lezen ook op mobiel
Aanpassen
Versiebeheer
Statusbeheer
Rechtenbeheer
Printen
Versiegeschiedenis beheer
Bestanden beheer
Uploaden incl versiebeheer
Rechtenbeheer
Printen
Downloaden
Lezen ook op mobiel
Bedrijfsprocessen
Tekenen van procesflows
Linken van processtappen aan formulieren of andere data
Embedden van je processen bij je procedures
Formulieren
Basis van > 150 formulieren reeds aanwezig
Maak formulieren zoals jij het wil
Registratie maken op elk device ook op mobiel
Registraties printen
Maak gebruik van Excel export en import functies
QR codes op formulieren en registraties
Gebruik video velden in je formulier
Tekenen op afbeeldingen
Embedden formulier in andere applicatie
Audit trail op registraties
QR codes direct printen via Altec printer
Automatische workflows
Notificaties verzenden volgens jouw bedrijfsflow
Maak automatisch opvolg taken aan
Genereer automatische escalaties
Takenbeheer
Overzichtspagina van alle taken in kalendervorm
Taken opgesplits in aankomend, achterstallig en incompleet
Statistieken view voor inzicht in verloop opvolging taken over tijd
Filterfuncties
Automatische maandelijkse rapportage met taken aan betrokkenen
Schiet taken door naar je eigen Outlook of Google agenda
Dashboards
Gebruik diverse wigdets (bijvoorbeels RSS en ondertekenbare stappen)
Flexibel in te richten met jouw data
Grafieken van je registraties maken voor jouw inzicht
Overig
Metatdata op stappen
Metadata op users, formulieren en bestanden
Metadata: Aanpassen
* : Termijn van 1 jaar of meer
2FA
SSO*
API gebruik
Antwoorden op
Veelgestelde vragen
Wat kan ik van de ondersteuning verwachten?

Bij ISO2HANDLE zetten we ons volledig in om je een soepele en efficiënte ervaring te bieden met onze software. Hier is hoe we dat doen:

Uitgebreid Helpcentrum binnen de Applicatie: Ons helpcentrum is een schatkist van informatie, met meer dan 100+ gedetailleerde artikelen die elk aspect van ISO2HANDLE behandelen. Deze artikelen zijn direct toegankelijk binnen de applicatie zelf, waardoor je onmiddellijk ondersteuning krijgt en altijd gemakkelijk toegang hebt tot de juiste informatie.

Online Trainingen: We bieden een reeks online trainingen aan, allemaal gericht op praktische toepassing. Deze trainingen zijn ontworpen om jouw vaardigheden direct te verbeteren en toe te passen. Voor een meer gepersonaliseerde aanpak kunnen we op verzoek in-company trainingen verzorgen, specifiek afgestemd op de behoeften van jouw organisatie.

Toegewijde Klantenservice: Onze klantenservice is erop gericht om elk technisch probleem snel en binnen de afgesproken Service Level Agreement (SLA) tijden op te lossen. We luisteren continu naar de wensen en feedback van jouw, wat ons helpt onze software voortdurend te verbeteren en aan te passen aan jouw behoeften. Met onze snelle en efficiënte ondersteuning bent je verzekerd van een probleemloze gebruikservaring.

Bij ISO2HANDLE streven we ernaar om niet alleen een softwareoplossing te bieden, maar ook een partner te zijn in jouw succes.

Wat kan ik verwachten van het onboarding proces?

Bij ISO2HANDLE begrijpen we dat elke organisatie uniek is, met eigen specifieke wensen en behoeften. Daarom bieden we twee flexibele implementatieopties voor een soepele onboarding, zodat u kunt kiezen wat het beste bij uw situatie past:

Optie 1 - Maximale Vrijheid en Flexibiliteit:
Deze optie is ideaal voor degenen die graag zelf de touwtjes in handen nemen. Als u de voorkeur geeft aan volledige vrijheid en flexibiliteit in het implementatieproces, dan is deze optie perfect. U krijgt alle benodigde tools en middelen om ISO2HANDLE naar eigen inzicht te implementeren, terwijl u toch toegang heeft tot onze ondersteuning wanneer u die nodig heeft.

Optie 2 - Volledige Ontzorging:
Als u het druk heeft of als u liever heeft dat wij het voortouw nemen, dan is deze optie ideaal. Wij nemen de volledige implementatie van u over, zodat u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten. Ons team zorgt voor een soepele en efficiënte implementatie van ISO2HANDLE in uw organisatie.

Heeft u een Ander Idee? Wij staan open voor uw suggesties en ideeën. Als geen van deze opties perfect aansluit bij uw behoeften, nodigen we u uit om uw gedachten met ons te delen. We zijn flexibel en passen onze aanpak graag aan om aan uw specifieke wensen te voldoen.

Is er een aparte app voor mobiel?

ISO2HANDLE biedt toegang via een speciale webapp voor mobiele apparaten, een gestroomlijnde alternatief voor traditionele app store apps. Het grote voordeel hiervan is de directe synchronisatie: wanneer je een nieuw formulier of veld toevoegt, wordt dit onmiddellijk beschikbaar in de mobiele webapp van ISO2HANDLE. Zo blijf je altijd up-to-date, waar je ook bent.

Kan ik mijn eigen huisstijl gebruiken?

Bij ISO2HANDLE begrijpen we het belang van merkidentiteit. Daarom bieden we de mogelijkheid om je eigen logo en achtergronden te integreren in de applicatie, inclusief een aanpasbare inlogpagina die naadloos aansluit bij je organisatiehuisstijl. Verder is ISO2HANDLE beschikbaar als een white label platform, wat betekent dat je het gehele Management Systeem kunt personaliseren met je eigen huisstijl en naamgeving. Dit omvat alles: van handboeken, dashboards, templates, tot visuals, inclusief e-mails en notificaties.

Wat zijn de verschillen in gebruikersrollen?

Full user: Een full user is een user die naast de voor deze persoon beschikbare documentatie, formulieren en taken ook de taken van andere personen kan zien. Vaak zijn dit beheerders en managers

Light user: Een light user is een user die  de voor deze persoon beschikbare documentatie, formulieren en taken kan zien. Taken van andere zijn niet beschikbaar. Vaak zijn dit medewerkers of viewers.

Consultants: Dit is een account om je extern adviseur ook toegang te geven tot het systeem

Auditors: Dit is een account om je auditor toegang te geven voor een audit. Deze kan enkel lezen en geen info uit het systeem halen. Dat moet de beheerder zelf verstrekken.

Wat is het verschil tussen light en full users?

Light users: Deze gebruikers hebben toegang tot hun eigen documentatie, formulieren en taken, maar kunnen niet de taken of documenten van anderen inzien. Light users zijn ideaal voor medewerkers of viewers die zich concentreren op hun eigen specifieke taken en verantwoordelijkheden.

Full users
: Full users daarentegen hebben uitgebreide toegangsrechten. Zij kunnen niet alleen hun eigen documentatie, formulieren en taken zien en beheren, maar ook die van andere gebruikers. Dit maakt de full user rol geschikt voor beheerders en managers die een overzicht moeten behouden over de werkzaamheden van het hele team of de organisatie.

Kan ik op ieder moment geruikers toevoegen?

Je kan op elk moment nieuwe gebruikers toevoegen aan je account. Dit is handig als je team groeit of als je nieuwe medewerkers toegang wilt geven tot de software. Zorg er wel voor dat het totale aantal gebruikers binnen de limiet van je abonnement blijft.

Evenzo kan je gebruikers verwijderen wanneer hun toegang niet langer nodig is. Dit helpt je om jouw gebruikerslijst actueel en beheersbaar te houden.

Mocht je merken dat je meer gebruikers nodig hebt dan je huidige abonnement toelaat, dan kan je jouw abonnement op elk moment upgraden.

Kunnen auditors toegang krijgen?

Ja, de klant kan zelf een zogenaamd auditor account aanmaken en bepalen van wanneer tot wanneer de auditor toegang heeft tot welk onderdeel het platform. De auditor kan zodoende de nodige informatie vooraf bekijken en daar vragen over stellen zodat men zich efficiënt en goed kan voorbereiden op de audit.