Gezocht: Vlotte office manager

Ben jij die vlotte en representatieve ondersteuner die graag ontzorgt? Vind jij het leuk om voor een jong snel groeiend bedrijf te mogen werken? Dan ben jij onze nieuwe office medewerker!

Als Office manager ben je het visitekaartje van ISO2HANDLE. Je staat klanten en prospect telefonisch te woord en je helpt je collega’s bij sales en partnermanagment activiteiten. Daarnaast voer je bijbehorende administratieve taken uit. Je bent niet bang om te bellen en bent pro actief.

In je werk kun jij prioriteiten stellen en overzicht houden. Ook vind je het leuk om zaken te regelen en te organiseren.

Jouw administratieve taken bestaan onder andere uit het verwerken van binnenkomende en uitgaande orders in ons order systeem. Samen met ons administratiekantoor en de programmeurs zorg jij ervoor dat het proces goed verloopt. Ook behandel jij de declaraties die van je collega’s binnenkomen. Een accurate, pro-actieve en oplossingsgerichte aanpak is bij deze taken belangrijk.

Daarnaast ben jij degene die zorgt dat onze interne en externe trainingen plaats kunnen vinden. Je mailt de kandidaten over trainingsdata, je boekt de trainingsruimten en zorgt dat deze er netjes uitzien. Als er een trainingsdatum verandert dan weet jij gelijk wat je moet doen! Je neemt daarom graag de taak als spin in het web op je en vindt het leuk om er voor te zorgen dat de trainingsdagen perfect verlopen.

Ook voor het tijdig plaatsen van berichten op Social Media en het versturen van nieuwsbrieven draai je je hand niet om.

Wij bieden

  • Een parttime dienstverband (20 tot 24 uur)
  • Een dynamische omgeving in een snel groeiend bedrijf
  • Een afwisselend takenpakket
  • Een plek in een team van 6 collega’s
  • Een passend salaris

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Relevante werkervaring in een commercieel administratieve functie
  • Een initiatiefnemer met energie en doorzettingsvermogen die anderen graag ontzorgt
  • Accuratesse
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Pre: Kennis van Wordpress, Gmail en andere web applicaties
  • Pre: Ervaring met online content beheren
  • Pre: Uitstekende kennis van MS Outlook, Word, Excel en PowerPoint
  • Pre: Social media affiniteit
  • Pre: Engelstalig