FAQ Rondom SLA ISO2HANDLE

Wanneer is de servicedesk van ISO2HANDLE open?

De helpdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00u. Daarnaast is er een online ticket systeem beschikbaar waar je 24/7 vragen of problemen kan melden op https://support.iso2handle.nl/
Ook is er een “Academy” beschikbaar op URL
https://iso2handle.nl/academy. Hiermee kan je de meest gestelde vragen en antwoorden terug lezen. Tevens is er een groot aantal instructiefilmpjes over het gebruik van de applicatie beschikbaar.

Hoe monitoren jullie, jullie systemen?

Dat doen wij door een dashboard waarop wij 24/7 monitoren hoe het staat met onze servers. Zo meten wij of een back-up gelukt is. Hoeveel databases er online zijn. Wat de performance van de databases is en de “load” op de servers.

Hoe gaat ISO2HANDLE om met back-ups?

Van elke omgeving wordt elke 12 uur een volledige back-up gemaakt (hot storage). Daarnaast wordt er iedere dag ook een cold storage backup gemaakt van jouw omgeving die in een beveiligd datacentrum in Nederland wordt opgeslagen. Je kan ook zelf gegevens uit de omgeving halen via een Excel en/of PDF dump.

Meer informatie hierover vind je op: https://iso2handle.nl/data-beveiliging/

Security

Naar welke up-times streven jullie

Wij streven naar een up-time van 99,5%.

Wordt de data encrypted opgeslagen?

Ja, de data wordt encrypted opgeslagen op de cold back-ups. 

Alle data wordt encrypted verzonden

Hoe vaak wordt de software geüpdate?

De software wordt gemiddeld gezien eens per maand geüpdate.

Je wordt hiervan op de hoogte gebracht per e-mail als jij je hiervoor aanmeldt.

Hoe worden wij geïnformeerd over een update?   

Als jij je hebt aangemeld om de release notes te ontvangen dan krijg je van ons een e-mail vooraf aan de live gang van de nieuwe versie. Hierin staat wat er is gewijzigd / is toegevoegd.

Daarnaast bevat deze e-mail een link naar een testomgeving waarin de wijzigingen getest kunnen worden. Een week daarna worden alle klant omgevingen geüpdate naar deze nieuwe versie (mits er geen blocking feedback terug komt naar aanleiding van de e-mail en het testen).

Overige vragen

Bestaat er een mogelijkheid de update te testen?

Ja, wij kennen de mogelijkheid om jouw organisatie toe te voegen aan de lijst van mensen die een nieuwe versie kunnen testen. Indien je dit wenst dan kan je met ons hierover contact opnemen.

Waar staat de data?

Data wordt opgeslagen in het hosting centrum (27001 gecertificeerd) van Digital Ocean. Deze staat in Nederland.

Hot storage back-ups staan bij Amazon in Duitsland

De cold Back-ups worden opgeslagen in Nederland.

Wanneer hebben jullie voor het laatst een Penetratietest gedaan?

Dat was in december 2019, Deze is zonder noemenswaardige incidenten doorstaan.